Hoe werkt retour?
Retouren altijd eerst aanvragen per mail: info@pattechniek.nl. Speciaal bestelde of geproduceerde producten kunnen niet geretourneerd worden. Verzendkosten voor retouren zijn altijd voor rekening koper. Afhankelijk van de aanvraag kunnen er retourkosten berekend worden bij de betreffende retour.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij proberen artikelen altijd zo spoedig mogelijk te verzenden. Het is echter geen garantie dat de producten dezelfde dag verzonden worden. Daarom hanteren we gemiddeld een levertijd van 3-5 dagen. Mochten artikelen toch met spoed nodig zijn, neem contact met ons op. Dan bekijken we de mogelijkheden. U krijgt automatisch een mail als uw bestelling verzonden is met een tracking link.
Wat betreft onze leverancier Sparex, wij werken met weekbestellingen om de verzendkosten vanuit de leverancier zo laag mogelijk te houden. Hierdoor kan er een korte levertijd zitten op Sparex artikelen!
Zijn alle artikelen op voorraad?
Gezien het grote aantal producten in de webshop, is het onmogelijk om alles uit voorraad te kunnen leveren. De vooraadstatus is direct gekoppeld met de leverancier. Deze geeft daarom ook de voorraad van de leverancier aan. Momenteel is deze directe koppeling actief met de producten van onze leverancier Granit. Voor Sparex artikelen werken wij met weekbestellingen om de verzendkosten vanuit de leverancier zo laag mogelijk te houden. Hierdoor kan er een korte levertijd zitten op Sparex artikelen!